7 راه اصلی کسب درآمد از اینترنت در خانه بدون سرمایه!


6+1 راه‌ کسب درآمد از طریق اینترنت


اکنون که با اصول اولیه و تجهیزات مورد نیاز برای شروع کسب درآمد از اینترنت آشنا شدیم، لازم است که برخی از روش‌های اجرائی آن را نیز بشناسیم تا بتوانیم عملکرد موفق و قابل اطمینان در این حوزه داشته باشیم. ابزارهای استفاده شده برای به دست آوردن پول از طریق اینترنت متفاوت هستند و به تبع این تفاوت‌ها، لازم است که از روش‌های مختلفی استفاده کنیم. این روش‌ها ممکن است منحصر به یک برنامه خاص باشند یا در چند مورد به کار گرفته شوند.



1. کسب درآمد از اینستاگرام

در سال 2012 شرکت اینستاگرام توسط شرکت فیسبوک خریداری شد و بسیاری از برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات فیسبوک به این برنامه انتقال یافت. اما کاربران نیز می‌توانند از این ابزار برای کسب درآمد استفاده کنند. هنرمندان، ورزشکاران معروف، فوتبالیست‌ها و افرادی که دارای قابلیت‌های منحصر به فرد مانند طنز یا کارهای خارق العاده هستند، در اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانند فیلم، عکس، لایو یا پخش زنده، و استوری بگذارند و از این طریق فالوور یا دنبال‌کننده بیشتری جذب کنند. هرچه تعداد دنبال‌کننده این پیج‌ها بیشتر باشد، یعنی نرخ تعامل پیج مورد نظر بالا بوده و با افراد بیشتری در ارتباط است.



2. کسب درآمد از تلگرام

تلگرام نیز یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با استفاده از آن با سایر کاربران در ارتباط باشید. ارتباط از طریق تلگرام بسیار ساده است و از طریق ابزارهایی مانند کانال‌های تلگرامی و گروه‌های تلگرامی می‌توانید به کسب درآمد بپردازد. با توجه به اینکه روش‌های ارتباط کاربران در تلگرام متنوع هستند، روش‌های کسب درآمد از طریق آن نیز متفاوت است. برای کسب درآمد از تلگرام تنها لازم است که اپلیکیشن آن را نصب کنید، یک موضوع خاص پیدا کنید و برای آن یک کانال ایجاد کنید یا محصولات خود را در این کانال قرار دهید و به جذب اعضا برای کانال خود بپردازید. به مرور زمان جذب کاربر برای کانال شما به حالت مویرگی افزایش می‌یابد و می‌توانید از آن برای تبلیغ و فروش کالاهای مورد نظر خود استفاده کنید.



3.راه‌ندازی فروشگاه‌های اینترنتی

داشتن فروشگاه اینترنتی کمی سخت است و ممکن است نسبت به سایر روش‌ها هزینه بیشتری داشته باشد، اما اگر در این مسیر موفق عمل کنید، مطمئناً می‌توانید یک منبع کسب درآمد پایدار با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی ممکن است شامل فروش محصولات الکترونیکی، محصولات غذایی، محصولات تزیینی یا حتی محصولات دانلودی باشد. برای این کار باید ابتدا یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید یا قالب یک فروشگاه را بخرید. با ثبت دامنه و خرید هاست برای این فروشگاه، رسماً فعالیت شما شروع می‌شود و باید محصولات و خدمات خود را در فروشگاه قرار دهید.

 باید قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در مورد مراحل مختلف آن امکان سنجی انجام دهید و به سراغ کالاهایی بروید که افراد بیشتری در اینترنت به دنبال آنها هستند. حتی اگر دانشجو هستید، می‌توانید جزوات خود یا سایر دوستان را در قالب فایل‌های دانلودی بفروشید.



4.ارائه خدمات مشاوره به صورت اینترنتی

این روش برای کسانی که در یک زمینه خاص تخصص دارند بسیار مناسب و ایده آل است. رشته‌هایی مانند روانشناسی، مشاوره‌های دینی، مشاوره‌های ازدواج و خانواده، مشاوره در زمینه رژیم‌های غذایی و مشاوره در حوزه ورزش در این بخش، شما را به درآمد کافی خواهد رساند. حتی اگر خود شما در این زمینه‌ها تخصص ندارید، می‌توانید یک سایت طراحی کنید و زمینه بالا رفتن آن در موتورهای جستجو فراهم کنید و جلسه‌های مشاوره را با استخدام یک متخصص حرفه‌ای برگزار کنید.


5.فعالیت به عنوان کارمند خانگی

برخی از شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌های جاری خود و همچنین به دلیل نبود فضای کافی، به دنبال کارمندهای غیر حضوری و کارمند خانگی هستند که تمامی فعالیت‌های آنها را در منزل انجام داده و  از حقوق و مزایای یک کارمند برخوردار می‌شود. تعداد این شرکت‌ها کم است و پیدا کردن آنها کمی سخت است، اما اگر بتوانید یک مورد از این شرکت‌ها را بیابید، هم می‌توانید در محیط منزل خود با خیال راحت به انجام کار بپردازید و هم از سایر روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت استفاده کنید.



6. آموزش آشپزی به شکل مجازی

 با توجه به اینکه خود من یکی از مشتریان پروپاقرص یکی از آشپزخانه‌های مجازی هستم، پیشنهاد می‌کنم که برای کسب درآمد از طریق اینترنت به سراغ این راهکار بروید. برای کسانی که به آشپزی علاقه دارند، طراحی یک سایت آشپزی بین 200 تا 500 هزار تومان هزینه دارد و نوشتن مطالب آن نیز کار سختی نیست. سعی کنید فیلم‌ها و مطالب مربوط به آموزش آشپزی را در این سایت‌ها قرار دهید و به جذب مخاطب برای آن بپردازید. اگر در زمینه بهینه سازی و سئوسایت آشپزخانه مجازی خود موفق عمل کنید، مطمئن باشید که به زودی مشتریان زیادی برای غذاهای شما تماس خواهند گرفت.



7. فعالیت به عنوان فریلنسر

برای کسانی که در زمینه خاصی تخصص دارند و می‌توانند کار مورد نظر را در منزل انجام دهند، فعالیت فریلنسینگ می‌تواند یک روش مناسب برای کسب درآمد از اینترنت باشد. فریلنسر به کسی گفته می‌شود که پروژه‌های سایر افراد را به صورت کار در منزل و به صورت دورکاری انجام می‌دهد و در ازای انجام آن، مبلغی دریافت می‌کند. افراد فریلنسر می‌توانند پروژه‌هایی مانند ترجمه، تایپ، طراحی، طراحی سایت، کارهای گرافیکی و یا حتی طراحی بنر را انجام دهند و در قبال آن پول دریافت کنند



[ بازدید : 140 ]
[ يکشنبه 6 بهمن 1398 ] [ 12:41 ] [ سوزی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]