کلید موفقیت در کسب درآمد از اینترنت!


کلید موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:


اولین نکته ای که در راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید به آن اشاره کنم این است که باید قبل از «سودآوری» به فکر ارائه خدمات خوب به مشتری باشید. منظورم این است که باید دائم به فکر بخشش باشید تا گرفتن.

«بخشش، بهتر از گرفتن است. زیرا بخشش آغاز فرایند گرفتن است»

اگر در راه اندازی کسب و کار اینترنتی، فکر خود را روی ارائه مطالب ارزشمند و خدمات خوب متمرکز کنید، شک نکنید که کسب درآمد از اینترنت محقق خواهد شد.

خدمات سایت هایی مثل دیجی کالا، بامیلو، تهران کالا و دیگر سایت های فروش محصولات فیزیکی را ببینید. زمانی که وارد این سایت های می شوید با طراحی فوق العاده و زیبایی مواجه می شوید. حجم انبوهی از محصولات متنوع، که هر کدام از محصولات دارای عکس های با کیفیت و زیبا هستند. در مورد هر محصول توضیحات فراوانی داده شده است و امکان مقایسه هر محصول فراهم شده است (دقت کنید که تمام مقدمات برای کسب درآمد از اینترنت فراهم است).

نمونه های موفق خدمت رسانی اینترنتی: 

1.سایت دیجی کالا:

می توان گفت دیجی کالا یک نمونه سایت موفق در زمینه طراحی سایت تجارت الکترونیک می باشد. دیجی کالا با رتبه الکسای 681 یکی از پر فروش ترین و پر بازدید ترین فروشگاه های اینترنتی شناخته شده است. خیلی از فروشگاه های آنلاین دیگر می خواهند امکاناتی همچون دیجی کالا داشته باشند و کسانی هم تازه میخواهند فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کنند انتخابشان طراحی و امکاناتی کاملا شبیه دیجی کالاست.

2.سایت بامیلو:

سایت بامیلو یک سایت فروشگاهی است که محصولات خود را به تعداد یا دسته ای محدود نکرده است. مسلما این تنوع اجناس و به طبع آن پشتیبانی از این سیل انبوه مشتری زیر ساخت های زیادی نیازمند است، که در طراحی سایت بامیلو این ملزومات رعایت شده است. همینطورسهولت خرید برای عموم مردم و اعتمادی که مشتریان بامیلو به این سایت دارند جای بسی تامل دارد.

3.سایت تهران کالا:

در فروشگاه اینترنتی تهران کالا مشتریان می توانند تمامی کالاهای خانگی مورد نیاز خود را از جمله کاملترین لوازم آشپزخانه مانند سرویسهای پذیرایی و غذا خوری، سرویس پخت و پز مانند قابلمه سرامیکی، چدن، استیل، ظروف بلور و کریستال، انواع قاشق، چنگال، کارد، ماگ لیوان و بهترین لوازم برقی آشپزخانه از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی همگام با بهترین های جهان را با خرید آنلاین تجربه کنند.

مشتریان در این سایت می توانند بهترین و متنوع ترین برندهای لوازم خانگی و آشپزخانه دنیا را جستجو کرده و مطابق با سلیقه ی خود خریداری نمایند.



[ بازدید : 108 ]
[ يکشنبه 13 بهمن 1398 ] [ 14:28 ] [ سوزی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]