مراحل اساسی در کسب درآمد اینترنتی


کسب درآمد اینترنتی ۳ مرحله اساسی دارد:

  1. جذب ترافیک
  2. تبدیل به علاقه‌مند
  3. فروش

پس از اینکه شما جذب ترافیک کردید و در مرحله بعد موفق شدید آنها را به علاقمند تبدیل کنید، مرحله سوم دیگر کاری ندارد.

 ایشان به شما اعتماد کردند پس هر کار کنید از شما خرید می‌کنند. هر پیشنهادی بدهید بدون فکر کردن از شما خرید می‌کنند. پس مهمترین مورد که باید رعایت کنید مرحله دوم است. اینکه شما بتوانید افرادی که جذب کردید و وارد وب‌سایتتان شدند را به علاقمند تبدیل کنید. 

حال بگوییم چگونه باید این کار را انجام داد؟ پاسخ چیزی نیست جز: ارائه محتوای ارزشمند و خدمات مناسب به مخاطبان‌تان در وب‌سایت.

اما بیایید در مورد کسب درآمد از اینترنت با هم صادق باشیم:

اصلا قرار نیست با خواندن این درآمدها هیجان زده شویم. اگر کسب درآمد از اینترنت به همین سادگی بود، همه کار و بارشان را رها می کردند و کسب و کار اینترنتی راه اندازی می کردند.

اگر همه چیز به همین خوبی است، چرا افرادی که وارد این کار می شوند پس از مدتی، بدون حتی ۱ ریال درآمد از این کار خارج می شوند؟

بسیاری از افراد بدون اطلاع کامل و به امید کسب درآمد رویایی از اینترنت وارد دنیای کسب و کار آنلاین می شوند، در حالی که در همان ابتدای کار با مشکلات بسیاری مواجه می شوند و در صورتی که تجربه و علم کافی در زمینه کسب درآمد از اینترنت را نداشته باشند، بدون شک در این راه شکست می خورند و پس از ضررهای مالی کم و زیاد، این کار را رها می کنند.

مانند صدها کسب و کاری که روزانه در ایران راه اندازی می شوند و پس از مدت کوتاهی، بدون هیچ گونه کسب درآمد از اینترنت پایان می‌یابند. بنابراین اگر با مراحل قدم به قدم کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا نباشید، بدون شک با چالش های زیادی مواجه خواهید شد که باعث توقف شما می شوند.

لطفا اشتباه، وارد این مسیر نشوید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به مهارت دارد، سخت است و برای موفقیت در آن می بایست تلاش زیادی کنید.

مزیت های کسب درآمد اینترنتی به نسبت کارهای سنتی: 

  • کارکردن در این حوزه بسیار لذت بخش است و شما می توانید با فعالیت در حوزه مورد علاقه تان، کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.
  • راه اندازی آن نیاز به سرمایه خاصی ندارد.
  • اگر مسیر را بدانید، بسیار زودتر و بسیار بیشتر از کسب و کارهای آفلاین بازدهی خواهد داشت.

حتما قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی به این موضوع توجه کنید که...

این طرز فکری که فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، در آن محصولی قرار دهید و پس از مدتی پول پارو کنید، فقط یک خیال واهی است.

بعد از مدتی متوجه می شوید که با وجود فراهم بودن همه چیز، حتی ۱ ریال هم به حساب بانکیتان واریز نشده. مشکل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیست. مشکل از روش راه اندازی آن توسط شماست. باید زحمت بکشید، تمام قواعد را رعایت کنید و صبر داشته باشید.

عجله، خوره روح و روان شماست. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنتی بصورت پایدار، بطور متوسط ۱ سال زمان نیاز است. ۱ سال باید زحمت بکشید، تمام فکر و ذکرتان وبسایت و گسترش آن باشد.

باید خدمات و اطلاعات ارزشمندی در اختیار کاربران وبسایتتان قرار دهید. باید کاری کنید که کاربران تجربه خوبی از گشت و گذار در فروشگاه آنلاین شما داشته باشند. باید خودتان و کسب و کار اینترنتی خود را به بهترین شکل ممکن بازاریابی کنید و بسیاری بایدهای دیگر.

بسیاری از افراد کارآفرین، به دلیل ایده بد، کم بودن مهارت و بد بودن بازار، شکست نمی خورند، بلکه دلیل شکست آن ها، تسلیم شدن در زمانی است که فاصله زیادی با هدف ندارند.


[ بازدید : 71 ]
[ دوشنبه 21 بهمن 1398 ] [ 12:22 ] [ سوزی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]